środa, 25 lipca 2012

Powitanie


   Założyłam tego bloga z jednego prostego powodu. Miałam pomysł, a właściwie całą masę pomysłów na opowiadania. Wybrałam Avengers nie tylko ze względu na to, że uwielbiam Stark’a, Rogers’a, Thor’a itp., ale również, dlatego, że istnieje bardzo mało tekstów bezpośrednio z nimi związanych. Będą się tu pojawiać również miniaturki z różnymi postaciami (np. Sherlock Holmes, którego wprost kocham). Mam nadzieję, że spodoba wam się moja twórczość :)
Pozdrawiam.


  

1 komentarz:

  1. jestem! znalazłam.
    muszę przyznać, że byłam przekonana o twojej decyzji o poddaniu się. chciałam wejść na twojego bloga na onecie, ale on wcią zpokazywał, że blog, którego nie tak dawno czytałam - nieistnieje. i o ile mogłam przez pewien czas wmawiać sobie, że to tylko głupota onetu, o tyle po pewnym czasie uznałam, ze się poddałaś. i przepraszam za to. avengers to fandom niewdzieczy, niewiele osób trwa w czytaniu, bądź zwyczajnie nie rozumie. ale ja tu jestem i będe czekać na perełki spod twojej klawiatury. co do sherlocka - jego też z ogromną chęcią przeczytam, ale ostrzegam - kocham go miłością dziką, szaloną i nierówną, więc krytyka może być ostra, zwłaszcza, że jedyny sherlock nie pochodzacy spod pióra arthura c. doyle'a, którego uznaję, to ten rażyserii guy'a ritchie. więc mogę byc nieprzyjemna, lub rozlazła w opinii

    OdpowiedzUsuń